Poznajemy pojęcia przestrzenne
Przed nami było trudne zadanie do wykonania musieliśmy określić położenie maskotki gdzie się znajduje : za , na, pod ,obok . Jednak doskonale sobie z tym poradziliśmy .
Przed nami było trudne zadanie do wykonania musieliśmy określić położenie maskotki gdzie się znajduje : za , na, pod ,obok . Jednak doskonale sobie z tym poradziliśmy .
Pomimo, że dobrze znamy tą bajkę i tak oglądaliśmy perypetie Kapturka z zapartym tchem. Po spektaklu dzieci miały możliwość zobaczenia pacynek ; Babci, Czerwonego Kapturka, Wilka, Leśniczego.
W czasie zajęć rytmicznych i tanecznych mamy do dyspozycji szczególnego rodzaju pomoce: muzykę i ruch, które są nie tylko bliskie emocjonalnie dzieciom.
Trzecie urodziny Kacperka - życzymy Ci wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i spełnienia marzeń!
Nasze ,,zuchy’ uwielbiają różnorodne zabawy z kolorowymi chusteczkami. Podrzucają je do góry, przekładają z jednej ręki do drugiej, kreślą koła w powietrzu .
Potrafimy naśladować odgłosy: burzy, deszczu , wiatru , który porusza liśćmi ,a także pokazać słoneczko, które wysoko świeci .
Dzieci z wielkim zaangażowaniem umyły jabłka i marchewkę i z zaciekawienie interesowały się co będzie dalej. Następnie wrzuciły je do sokowirówki i zmiksowały potrzebne składniki z czego powstał pyszny sok , który jest niezbędnym źródłem witamin .
Ostatnio byliśmy na wycieczce w ,,Biedronce” w celu zakupienia jabłek na sok. Dzieci z wielką uwagą i zaciekawieniem przyglądały się Paniom ,które wykładały towar , ludziom robiącym zakupy.
Na początku dzieci zapoznały się z kolorem , kształtem, wyglądem, a także zapachem cebuli oraz pietruszki. Dowiedziały się także ,że roślina potrzebuje do wzrostu wody i słońca.